مشاروه رایگان

شرکت طراحی سایت و سئو ادیب

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

جستجو
اهمیت بودن در صفحه اول گوگل برای کسب و کارها اهمیت بودن در صفحه اول گوگل برای کسب و کارها
اهمیت بودن در صفحه اول گوگل برای کسب و کارها

حضور در صفحه اول گوگل به عنوان یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار در فضای آنلاین مطرح می‌شود. چرا که صفحه اول گوگل معادل خیابان اصلی در جهان دیجیتال است که به آنجا رسیدن به‌مانند ورود به بازار اصلی و محلی مهم برای نمایش محصولات و خدمات شرکت‌ها محسوب می‌شود.

مدت زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل مدت زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل
مدت زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

مدت زمان برای رسیدن یک سایت به صفحه اول گوگل متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل این شامل کیفیت محتوا، سطح رقابت در صنعت، میزان بک لینک‌ها، سرعت سایت، و تاریخچه سایت می‌شوند. معمولاً این فرآیند ممکن است چند ماه تا چند سال به طول بیافتد.

هزینه پشتیبانی سایت در سال ۱۴۰3 هزینه پشتیبانی سایت در سال ۱۴۰3
هزینه پشتیبانی سایت در سال ۱۴۰3

هرچه سایت بیشتر نیاز به تنظیمات ویژه و طراحی شخصی داشته باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد. همچنین، امکانات اضافی مانند سیستم مدیریت محتوا، فروشگاه آنلاین، وبلاگ و... نقش مهمی در تعیین هزینه دارند.

چگونه در سرچ گوگل باشیم؟ چگونه در سرچ گوگل باشیم؟
چگونه در سرچ گوگل باشیم؟

حضور آنلاین یکی از اجزای حیاتی کسب و کارهای امروزی است. با توجه به افزایش استفاده از اینترنت، حضور موثر در موتورهای جستجو نظیر گوگل، بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.در این مقاله به شما اموزش میدهیم که چگونه در سرچ گوگل باشید ....

بررسی تفاوت بین seo و sem بررسی تفاوت بین seo و sem
بررسی تفاوت بین seo و sem

در این مقاله، به بررسی ابعاد مختلف SEO و SEM خواهیم پرداخت تا کسب و کارها بهترین استراتژی را برای حضور آنلاین خود انتخاب کنند و بازدهی مطلوبی از فعالیت‌های دیجیتال خود داشته باشند.

سئو یوتیوب سئو یوتیوب
سئو یوتیوب

در اینجا ، قصد داریم به بررسی اصول و تکنیک‌های سئو یوتیوب پرداخته و نکاتی را برای بهبود موقعیت ویدیوهای شما با استفاده از سئو یوتیوب در نتایج جستجو و پیشنهادات یوتیوب معرفی کنیم.

نحوه سئو سایت نحوه سئو سایت
نحوه سئو سایت

سئو سایت یکی از ابزارهای حیاتی برای موفقیت در دنیای دیجیتال است. با درک عمیق از اصول سئو و با رعایت توصیه‌ها و الگوریتم‌های گوگل، می‌توانید وب‌سایت خود را به بهترین شکل ممکن به جلو ببرید و رقبا را پشت سر بگذارید

سئو کار کیست و چه وظایفی دارد؟ سئو کار کیست و چه وظایفی دارد؟
سئو کار کیست و چه وظایفی دارد؟

سئوکار یا متخصص سئو بر اساس داکیومنت ها و تجربیات به دست آمده، به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل از لحاظ تکنیکال محتوا لینک سازی، اقدام می کند.