مشاروه رایگان

شرکت طراحی سایت و سئو ادیب

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

سایت اجاره خودرو

اطلاعات دفتر ایران

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

قرارداد طراحی سایت مجموعه نخل رنت با شرکت ادیب منعقد گردید. طی این قرارداد افتخار اجرای این پروژه با موضوع طراحی سایت رنت کار (اجاره خودرو) را یافتیم. این وب سایت با گرافیک مدرن و خاص، کاربرپسند و سازگار با موتورهای جستجو طراحی خواهد شد.

در دنیای امروز که تکنولوژی و تبلیغات به نقطه اوج خود رسیده‌اند، طراحی وب سایت به عنوان یکی از راه های موثر برای معرفی محصولات و خدمات به مردم، شناخته شده است. از طریق وب سایت اجاره خودرو، افراد می توانند با سرچ کردن در موتورهای جستجو، به راحتی ماشین مورد نظر خود را پیدا کنند و آن را به راحتی اجاره کنند.

 به همین دلیل، برای بهینه سازی این سایت و جذب بیشترین تعداد کاربران، حضور یک متخصص سئو بسیار ضروری است. در واقع علاوه بر طراحی به روز، پشتیبانی سایت شما امیت بالایی دارد.

مزایای طراحی سایت اجاره خودرو

  • سیستم پیامکی سایت: این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌دهد که از طریق پیامک با شرکت در ارتباط باشند و نیازهای خود را برای سفارش خودرو یا پاسخ به سوالات خود بیان کنند.

  • پیگیری رزرو: با استفاده از این ماژول، کاربران می‌توانند وضعیت رزرو خودرو خود را پیگیری کنند و در صورت لزوم آن را تغییر دهند.

  • معرفی خدمات شما: در این ماژول، شرکت خدمات خود را به کاربران معرفی می‌کند تا با فعالیت‌های شرکت و خدماتی که ارائه می‌دهد، آشنا شوند.

  • دسته بندی نوع خودرو: در این بخش، خودروهای موجود جهت کرایه در دسته‌بندی‌های مشخصی قرار می‌گیرند تا کاربران با سرچ در دسته‌بندی‌ها راحت‌تر خودرو مورد نظر خود را پیدا کنند.

  • سیستم درج خودرو: این بخش شامل نام خودرو، تصویر، ویدئو و تمام مشخصات لازم برای اجاره خودرو است. کاربران با توجه به عکس و مشخصات درج شده، راحت‌تر خودروی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

  • سیستم رزرو و پرداخت آنلاین: با استفاده از این سیستم، کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری به شرکت، خودروی مورد نظر خود را بصورت اینترنتی رزرو کرده و هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

  • طراحی ساده: سایت اجاره خودرو باید دارای یک طراحی ساده و کاربرپسند باشد تا کاربران به راحتی با آن آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

در نهایت، با توجه به اینکه پشتیبانی از طراحی سایت اجاره خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و این مورد، باعث بالا رفتن امنیت سایت و جلوگیری از کند شدن آن می شود. گروه طراحی سایت و سئو ادیب گستر عصر نوین با بیش از 20 سال سابقه در ارائه خدمات سایت، به خصوص طراحی سایت خودرو، با داشتن تیم مجرب و متخصص، پشتیبانی از سایت های طراحی شده را بر عهده خواهند داشت.

Palm Rent

810


لینک کوتاه : https://adib-it.com/b/44