مشاروه رایگان

شرکت طراحی سایت و سئو ادیب

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟

اطلاعات دفتر ایران

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

 

استارت آپ به معنای ارائه یک ایده جدید و یا یک بیزینس پلن جدید به کشور مقصد می باشد. برای دریافت ویزای استارت آپ اروپا، باید بیزینس پلن شما بر اقتصاد کشور مقصد تاثیر مثبتی داشته باشد و ایده شما باید قابل گسترش به کشورهای دیگر باشد.

این روش برای افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند و دریافت اقامت این کشور یکی از اهداف آنان است، مناسب می باشد. همچنین، این روش می‌تواند فرصتی مناسب برای خانواده شما نیز به ارمغان بیاورد. لذا، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، پیشنهاد می شود مقاله را به صورت کامل مطالعه فرمایید.

مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟ شامل مهاجرت و
مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟ شامل مهاجرت و

 

مزایای اخذ اقامت دائم و پاسپورت اروپا

....................

سرمایه‌گذاران با هدف افزایش سرمایه خود در کشور مقصد، از اجرای استارتاپ، استفاده می کنند. یکی از اهداف دیگر آنان دریافت پاسپورت و حقوق شهروندی اروپا می باشد. پس از گذشت ۵ سال، سرمایه‌گذاران می‌توانند به اقامت دائم دست یابند و از حقوق شهروندی کشور مقصد بهره مند شوند.

 این امر به آنان اجازه می‌دهد تا زندگی در کنار دیگر شهروندان اروپایی را تجربه کنند و با داشتن پاسپورت اروپا، به راحتی می‌توانند بدون دریافت ویزا از کشورهای اروپایی دیدن کنند. همچنین، پس از اخذ پاسپورت اروپا، می‌توان به راحتی به کشور مبدا خود بازگردند.

در این روش، تابعیت اولیه افراد حفظ می‌شود و اعضای خانواده نیز می‌توانند، تابعیت کشورهای اروپایی را دریافت کنند. در صورتی که فرزندان شما زیر ۲۴ سال باشند، در پرونده مهاجرتی شما قرار می‌گیرند، در غیر اینصورت بایستی از روش دیگری برای مهاجرت استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، پیشنهاد می‌شود مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

دلیل انتخاب اروپا برای راه‌اندازی استارتاپ

....................

  • یکی از دلایل انتخاب اروپا برای استارت آپ، تنوع بازارها و شانس بالای اخذ ویزا در اروپا است. در اروپا، حتی اگر یک کشور شما و ایده‌تان را قبول نکرد، کشور همسایه پذیرای شماست.

 

  • دلیل دیگر، شرایط رشد و توسعه کسب‌وکار در اروپا است. با راه‌اندازی استارتاپ در اروپا، حمایت‌های متعددی از سرمایه‌گذاران و دولت‌ها دریافت می‌کنید و شرایط برای رشد، سودآوری، گسترش شرکت و توسعه فعالیت‌ها برای شما فراهم است.

به عنوان مثال، در اروپا، سیاست‌های درست، برنامه‌ریزی‌های دقیق، سرمایه‌گذاری‌های کلان بروی شرکت‌ها و توسعه‌یافته‌بودنِ این کشورها از مهم‌ترین دلایل و مزایای راه‌اندازی استارت آپ در اروپا هستند.

 

  • یکی از دلایل دیگر، سطح رفاه و شرایط زندگی مناسب در کشورهای اروپایی است.

هدف از مهاجرت هرچه باشد، معمولاً به دنبال یافتن کشوری هستیم که شرایط زندگی خوبی داشته باشد. بررسی‌های موسسات مختلف مانند لگاتوم، OECD، سازمان ملل و آمار بالای مهاجرت به اروپا در بین ایرانیان هم به‌خودی‌خود تایید‌کننده این ادعاهاست. با راه‌اندازی استارتاپ در کشورهای اروپایی، علاوه بر شرایط رشد و توسعه کسب‌وکار، شما و خانواده‌تان از شرایط زندگی مناسبی نیز برخوردار می‌شوید.

 

  • دلیل چهارم، هزینه‌های مناسب زندگی در اروپا است. هزینه‌های زندگی در خیلی از کشورهای اروپایی، از جمله کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و حتی بعضی کشورهای آسیایی نسبتاً کمتر است.

اگر شما نگران هزینه‌های خود هستید، کشورهای اروپای مرکزی و شرقی (CEE) بهترین گزینه برای شما هستند. با راه‌اندازی استارتاپ در کشورهای CEE، شما می‌توانید از هزینه‌های کمتری برای زندگی و کسب‌وکار خود بهره مند شوید.

علاوه بر این، هزینه‌های تحصیلی نیز در این کشورها نسبتاً کمتر است و شما می‌توانید از فرصت‌های تحصیلی عالی در دانشگاه‌های معتبر بهره‌مند شوید. در نهایت، همه این موارد باعث شده که راه‌اندازی استارتاپ در اروپا یکی از بهترین گزینه‌های مورد نظر سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهای جوان باشد.

 

مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟ شامل مهاجرت و

 

شرایط دریافت ویزای استارت آپ

....................

برای دریافت ویزای استارتاپ در کشورهای مختلف، شرایط متفاوتی وجود دارد. اما عموما شخص متقاضی باید یک طرح تجاری نوآورانه داشته باشد که به تولید محصول، فعالیت های بازرگانی یا ارائه خدماتی جدید و نوآورانه بپردازد. همچنین، شخص متقاضی باید یک شرکت را ثبت کند یا از شرکت های موجود در آن کشور استفاده کند.

طرح تجاری ارائه شده باید باعث کارآفرینی و ایجاد موقعیت های شغلی شود و پس از راه اندازی، باید گردش مالی مناسبی داشته باشد و نشان دهد که سوددهی کافی را داشته است. برای دریافت جزئیات بیشتر درباره شرایط دریافت ویزای استارتاپ در کشورهای مختلف، می توانید با گروه پشتیبانی سایت ادیب گستر عصر نوین تماس برقرار کنید.

 

 

هزینه اجرای استارتاپ در اروپا

......................

هزینه های استارت آپ اروپا بسته به نوع تجارت و سرمایه گذاری موردنیاز برای آن متفاوت است. در صورتی که فرد دارای طرح تجاری نوآورانه و جدیدی باشد و توسط انکوباتورها تایید شده باشد، ممکن است با پرداخت حداقل ۵۰ هزار یورو، به اقامت اروپا برسد. اما در موارد دیگر، برای راه‌اندازی تجارت و داشتن طرح تجاری، هزینه های بین ۱۵۰ هزار یورو تا ۲۰۰ هزار یورو لازم است. البته داشتن طرح تجاری خود می‌تواند به مقدار قابل توجهی باعث، کاهش هزینه های استارت آپ اروپا گردد.

مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟ شامل مهاجرت و
مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟ شامل مهاجرت و

 

خدمات شرکت ادیب گستر عصر نوین در اجرای استارتاپ اروپا

......................

با توجه به مقالاتی که منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد روش استارتاپ در اروپا به شدت جذاب برای سرمایه‌گذاران است و این باعث شده که هر ساله بسیاری از افراد برای دستیابی به پاسپورت اروپایی به این روش روی آورند. در این روش، یک شرکت استارتاپی در اروپا تاسیس می‌شود و در صورت موفقیت، سرمایه‌گذار موفق به دریافت پاسپورت اروپایی خواهد شد.

اما بهترین راهکار برای اینکه پروسه مهاجرتی به درستی پیش برود، این است که به یک وکیل مهاجرتی متخصص مراجعه کنید. این وکیل‌ها با قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری در اروپا آشنا هستند و می‌توانند به شما راهنمایی لازم را در این زمینه را بدهند. شرکت ادیب گستر با بهره گیری از حضور کارشناسان متخصص در این شرکت، ارائه دهنده بسیاری از فرصت‌های بی نظیر در زمینه اجرا، استارتاپ در اروپا می‌باشد.

سوالات متداول

  • آیا با ویزای استارت آپ اروپا می توان به کار در آن کشور پرداخت؟

بله، همچنین افراد همراه با خانواده خود، می توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

 

  • چه سنی کودکان می توانند در اقامت استارت آپ قرار بگیرند؟

در برخی کشورها فرزندان تا ۱۸ سال می‌توانند در پرونده پدر و مادر ثبت شوند و در برخی دیگر فرزندان تا ۲۴ سال نیز می‌توانند در این پرونده قرار بگیرند.

 

  • آیا برای اخذ اقامت استارتاپ در کشورهای اروپایی حضور شخص لازم است؟

 در برخی کشورها اقامت بدون شرط حضور صادر می‌شود، اما در برخی کشورهای دیگر نیاز به حضور تعداد روزهای مشخص در سال وجود دارد.

 

  • چگونه می‌توان از طریق استارتاپ در اروپا اقامت دائم دریافت کرد؟

 در برخی کشورها این نوع اقامت به صورت دائم صادر می‌شود، اما در برخی دیگر ابتدا به صورت موقت صادر می‌شود و شخص باید پس از ۴ تا ۵ سال اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کند.

 

مزایای اجرای استارت آپ در اروپا چیست ؟ شامل مهاجرت و

347 ادمین وب سایت


لینک کوتاه : https://adib-it.com/b/164