مشاروه رایگان

شرکت طراحی سایت و سئو ادیب

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

با بهترین استارت اپ های معروف دنیا اشنا شوید _ شرکت ادیب گستر نوین

اطلاعات دفتر ایران

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

بهترین استارت اپ های دنیا 

................

با پدیدار شدن فضای دیجیتال و راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید در حوزه فناوری، تعدادی از استارت اپ ها با موفقیت‌های چشمگیری مواجه شده‌اند که به دلیل ارزش بالایی که به خود اختصاص داده‌اند، با لقب «یونیکورن» شناخته می‌شوند.

این استارتاپ‌ها در زمان کوتاهی با استفاده از فناوری‌های نوین، توانسته‌اند بازارهای جدیدی را به خود اختصاص دهند و برای سرمایه‌گذاران نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشند. در این مطلب، به معرفی، برخی از استارتاپ‌های موفق دنیا که به ارزش بیش از یک میلیارد دلار رسیده‌اند، خواهیم پرداخت.

 

Famous Startups in The World

Instacart

.................

اینستاکارت یکی از شرکت‌های موفق و باارزش در دنیای استارتاپ‌هاست که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده است.

فعالیت اصلی این شرکت، حمل و نقل مواد غذایی و خواربار فروشگاهی با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل است. با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، اینستاکارت بسیار پرطرفدار شده و موفق به تثبیت جایگاه خود در بازار آمریکایی و کانادایی شده است.

در سال ۲۰۲۱، درآمد این شرکت به ۱.۸ میلیارد دلار رسیده است و ارزش مالی آن به ۳۹ میلیارد دلار می‌رسیده است.

Klarna

.............

کلارنا یکی از شرکت‌های فناوری مالی پیشرو در جهان است که در سال ۲۰۰۵ در استکهلم، سوئد تأسیس شد.

 هدف این شرکت ارائه خدمات پرداخت به مشتریان و کسب‌وکارهاست، مانند همتای آمریکایی‌اش PayPal. با ارائه خدمات BNPL، که به معنای "الآن بخرید بعداً پرداخت کنید" است، کلارنا به یک گزینه محبوب برای مشتریان تبدیل شده است و در حال حاضر ۵۳ درصد از بازار این خدمات را در اختیار دارد.

در سال ۲۰۲۱، درآمد این شرکت به ۱.۴۲ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است. با بیش از ۱۴۷ میلیون کاربر، کلارنا به ۲۰ میلیون نفر از آن‌ها در آمریکا خدمات خود را ارائه می‌دهد.

Famous Startups in The World

Revolut

...............

روولوت یک شرکت فناوری مالی موفق انگلیسی است که از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را در لندن آغاز کرده است.

این شرکت خدمات بانکی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، از جمله خدمات صرافی، کارت‌های اعتباری، معاملات سهام، اپل پی، و رمزارزها.

 تعداد کاربران روولوت در میانه سال ۲۰۲۱ به ۱۵.۵ میلیون نفر رسید و ۱.۱ میلیون نفر از آنان به طور روزانه از اپلیکیشن روولوت استفاده می‌کنند. با ارزش مالی ۳۳ میلیارد دلار، روولوت یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌های فناوری مالی در دنیاست که به سرعت در حال رشد و توسعه است.

Chime

................

چایم (Chime) یک شرکت فناوری مالی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده و خدمات بانکی موبایلی و کارت اعتباری بدون کارمزد را ارائه می‌دهد.

با بیش از ۱۳ میلیون نفر کاربر فعال، چایم به عنوان یکی از پرطرفدارترین بانک‌های دیجیتالی در آمریکا شناخته می‌شود. در سال ۲۰۲۱، با جذب سرمایه ۷۵۰ میلیون دلاری، ارزش مالی این شرکت به ۲۵ میلیارد دلار رسید.

درآمد این شرکت نیز در سال ۲۰۲۰ از ۲۰۰ میلیون دلار به ۶۰۰ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده رشد چشمگیر آن است.

Famous Startups in The World

Canva

.............

کانوا (Canva) یکی از پرطرفدارترین استارتاپ‌های استرالیاست که در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد.

این شرکت یک پلتفرم طراحی گرافیکی را ارائه می‌دهد که برای ایجاد پوستر، نوشتارها، لوگو و سایر اسناد، لباس‌ها و کالاهای مختلف قابل استفاده است. استفاده از این پلتفرم بصورت رایگان می‌باشد، اما نسخه های حرفه‌ای آن برای دسترسی به قابلیت های بیشتر نیازمند عضویت پولی هستند.

 در سال گذشته، کانوا موفق به جذب ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شد و ارزش مالی خود را به ۴۰ میلیارد دلار رساند. این شرکت در بیش از ۱۹۰ کشور جهان با بیش از ۶۰ میلیون کاربر فعال حضور دارد. علاوه بر این، شرکت‌های بزرگی مانند Salesforce، PayPal و American Airlines نیز از خدمات سازمانی کانوا استفاده می‌کنند.

Databricks

................

دیتابریکس (Databricks) یکی از شرکت‌های خدمات نرم‌افزاری سازمانی است که در سال ۲۰۱۳ توسط علی قدسی و تیمی از همکارانش در سن فرانسیسکو تأسیس شده است.

 این شرکت یک پلتفرم پردازش کلان‌داده ای براساس Apache Spark را ارائه می‌دهد. هدف اصلی دیتابریکس کمک به تحلیل‌گران، مهندسان و دانشمندان علوم داده برای پردازش و تحلیل داده های سازمانی است، به طوری که آن‌ها می‌توانند به صورت یکپارچه داده‌های مختلف را جمع‌آوری و برای استفاده در هوش مصنوعی، آزمایش و ارزیابی آن‌ها را یکپارچه کنند.

 در سال ۲۰۲۱، درآمد این شرکت به ۶۰۰ میلیون دلار رسید که نسبت به سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است

Famous Startups in The World
Famous Startups in The World

بایت دانس (ByteDance)

....................

این شرکت درواقع چینی می باشد که کمتر از ده سال پس از تاسیس جایگاه خود را در دنیا پیدا کرده است.

این شرکت صاحب شبکه اجتماعی TikTok می‌باشد و در بیش از ۱۵۰ کشور جهان حضور دارد. در گزارش پایان سال ۲۰۲۱ خود، بایت دانس رشد درآمد کل سالانه، ۷۰ درصدی را گزارش داد که حدود ۵۸ میلیارد دلار است.

با بیش از ۱.۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه، بایت دانس با شرکت‌های بزرگی مانند Alibaba، Tencent و Baidu رقابت می‌کند.

اف‌تی‌اکس (FTX)

.................

اف‌تی‌اکس یک صرافی رمزارز  در باهاما است که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شده است.

 با جذب ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌هایی مانند سافت‌بانک، کوین‌بیس و سکویا کپیتال در سال ۲۰۲۱، ارزش مالی این شرکت به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است.

 در سال ۲۰۲۰، درآمد اف‌تی‌اکس ۸۵ میلیون دلار بود که در سال بعد با ۸۴۰ درصد رشد به ۷۱۵ میلیون دلار رسید. همچنین در سال ۲۰۲۱، حجم معاملات انجام شده در اف‌تی‌اکس در یک شبانه‌روز به بیش از ۲۱ میلیارد دلار رسیده است.

 با ارزش مالی ۲۵ میلیارد دلار، اف‌تی‌اکس یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین صرافی‌های رمزارز در جهان است. این شرکت با ارائه خدمات متنوع و قابل اعتماد به مشتریان خود، توانسته است جایگاه برجسته ای، در بازار رمزارزها پیدا کند.

 

Nubank

..................

حوزه کاری نوبانک مالی و خدمات بانک‌داری در برزیل می باشد و در سال ۲۰۱۳ بنیانگذاری شده است.

این شرکت بزرگ‌ترین بانک دیجیتال یا "نئوبانک" در جهان است و بزرگ‌ترین شرکت فین‌تک در منطقه آمریکای لاتین است. در سال ۲۰۲۰، درآمد نوبانک معادل ۹۶۳ میلیون دلار بود که ۸۴ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است. از جمله مهم‌ترین سرمایه‌گذاران نوبانک، Tencent، Sequoia Capital و Berkshire Hathaway هستند.

با ارزش مالی ۳۰ میلیارد دلار، نوبانک به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پر رونق‌ترین شرکت‌های فین‌تک در جهان شناخته می‌شود. به دلیل ارائه خدمات بانکی دیجیتالی با کیفیت بالا و سرعت بالا، نوبانک از طرف مشتریان خود بسیار محبوب است و برای بسیاری از مردم برزیل به عنوان یک گزینه بانکی اصلی انتخاب شده است.

سخن آخر

شروع یک استارت آپ موفق نیازمند برنامه‌ریزی، پژوهش و پیش‌بینی مناسب است. برای شروع استارت آپ، بهتر است ابتدا با تعیین هدف و مخاطبان هدف خود آغاز کنید. سپس با تحلیل بازار و شناخت رقبا و فرصت‌های موجود، بهترین راه‌کارها را برای رسیدن به هدف خود پیدا کنید.

در این مرحله، برنامه‌ریزی مالی و مدیریت منابع بسیار مهم است و باید به دقت در نظر گرفته شود. همچنین، تیم قوی و متخصصی را جذب کرده و برای اجرای برنامه‌های خود، از تجربه و دانش آن‌ها بهره ببرید. در نهایت، باید همیشه از تغییرات بازار آگاهی داشته باشید و با تغییرات واکنش مناسبی نشان دهید.

Famous Startups in The World

1255 ادمین وب سایت


لینک کوتاه : https://adib-it.com/b/163