gif
مشاروه رایگان
مشاوره با ما

شرکت طراحی سایت و سئو ادیب

بلوار آیت ا… کاشانی خیابان بهمنی نژاد روبروی باشگاه پرسپولیس پلاک ۱۵ واحد 1

+98 21 49295

info@adib-it.com

خدمات سئو

داشتن یه سایت خوب مثل داشتن یه مغازه تو بهترین خیابون شهره. اما فقط داشتن سایت کافی نیست، باید کاری کنی که مشتری ها پیداش کنن و بیان تو مغازه ات.

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل. با سئو می تونی کاری کنی که وقتی کسی تو اینترنت دنبال چیزی می گرده که تو ارائه می دی، سایت تو رو تو نتایج بالا ببینه.

حالا یه سوال: سئو رو کی باید انجام بده؟ سئو یه کار تخصصیه و هر کسی بلد نیست انجامش بده. واسه همین باید یه شرکت سئو معتبر پیدا کنی که کارشو بلده.

ما در شرکت ادیب یه تیم متخصص سئو داریم که عاشق اینن که سایت تو رو ببرن نوک قله موفقیت! ما یه تیم هستیم که به سئو عشق میورزیم. با آخرین متدها و تکنیک ها کار می کنیم و خیالت راحته که بهترین نتیجه رو می گیری.

مشاهده نمونه کارها ما کی هستیم؟

seo and site optimization
seo and site optimization
shape

مزایای بهینه سازی سایت

افزایش ترافیک ارگانیک

سئو سایت مثل یه جادو سایتت رو توی نتایج جستجو گوگل بالا میاره. هر چی بالاتر باشی، آدم های بیشتری سایتت رو می‌بینن و برای خرید محصولات یا خدمات تو صف می کشن!

افزایش چند برابری درآمد

سئو مشتری های هدفمند رو مثل آهنربا می‌کشونه سمت سایتت پس آدمای بیشتری سایت تو رو میبینن، بیشتر روت کلیک میکنن، بیشتر ازت خرید میکنن و تو پولدارتر میشی!

اعتماد سازی

وقتی تو صفحه اول گوگل باشی انگار گوگل به همه میگه که این سایت معتبره اینجوری خیلی راحت‌ میتونی اعتماد جلب کنی

کاهش هزینه تبلیغات

با بهینه سازی سایت لازم نیست یه ریال هم پول تبلیغات بدی چون گوگل خودش سایتت رو به همه نشون می‌ده

قوی شدن برند

با بالا اومدن تو نتایج جستجو اسم برندت بیشتر به چشم میاد و همه میفهمن که تو تو کار خودت یه آدم مطمئن هستی

ماندگاری دائمی

با سئو سایت اصولی یه جای ثابت تو نتایج گوگل به دست میاری و لازم نیست نگران این باشی که رتبه تو از دست میدی

سایر خدمات شرکت ادیب

هر آنچه برای موفقیت در فضای آنلاین نیاز دارید...

اهمیت سئو برای کسب و کارهای آنلاین

در وصف اهمیت سئو سایت (Search engine optimization) همین قدر بگوییم که هیچ‌کسی نمی‌تواند منکر این حقیقت شود که در دنیای دیجیتال امروزی بقا و سودآوری هر کسب و کاری در گروئه دیده شدن آن است. مثل اینکه یک مغازه شیک و زیبا با انواع محصولات با کیفیت داشته باشید اما چه فایده که این فروشگاه در خیابانی تاریک و خلوت قرار گرفته باشد؟! خودتان بگویید چقدر احتمال دارد که پای مشتری به مغازه دنج و بی نام و نشان شما باز شود؟!

حالا آمدیم و همین مغازه در یکی از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد شهر قرار داشت، خیابانی زنده، نورانی و جذاب که همواره توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. این دقیقاً همان کاری است که سئو انجام می‌دهد؛ در واقع بعد از طراحی سایت و به پشتوانه سئو این فرصت را دارید که بیزینس آنلاین خود را در قالب یک سایت شیک، حرفه‌ای و معتبر به کاربران وب در سراسر دنیا نشان دهید.

روش های سئو سایت

همانطور که گفتیم، سئو یکی از عوامل مهم بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو است؛ اما جالب است بدانید بهینه سازی سایت با استفاده از تکنیک های مجاز و غیرمجاز انجام می شود.

سئو کلاه سفید

در روش سئو کلاه سفید از تکنیک های مجاز و مطابق با استانداردهای موتورهای جستجو استفاده می شود تا به صورت پایدار و ماندگار رتبه سایت را افزایش داد. این روش زمان بر است اما نتایج آن پایدار و ماندگار است.

سئو کلاه سیاه

در روش سئو کلاه سیاه از تکنیک های غیر قانونی و غیر اصولی استفاده می شود تا با دور زدن قوانین موتورهای جستجو، رتبه سایت را بهبود بخشید. این روش معمولا توسط افراد بی تجربه و کارآموزان استفاده می شود، اما نتایج آن پایدار نیست و ممکن است در هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند.

سئو کلاه خاکستری

روش سئو کلاه خاکستری را می توان به عنوان روشی میان روش های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید دانست. در این روش از تکنیک هایی استفاده می شود که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند و باعث بهبود رتبه سایت خواهند شد، اما همچنان از استانداردهای قانونی پیروی می شود و احتمال جریمه شدن سایت توسط موتورهای جستجو کمتر است.

به طور کلی، استفاده از روش سئو کلاه سفید پایداری و ماندگاری نتایج را تضمین می کند در حالی که روش سئو کلاه سیاه ممکن است در کوتاه مدت به نتایج خوبی منتهی شود اما در طولانی مدت باعث جریمه سایت شود. روش سئو کلاه خاکستری نیز به دلیل ترکیبی از این دو روش، به صرفه جویی در هزینه و بهبود رتبه سایت در مدت زمان کوتاه کمک می کند.

ادیب؛ مجرب ‌ترین شرکت خدمات سئو و بهینه سازی سایت

تا به اینجا توافق کردیم که وبسایت شما صرف نظر از فروشگاهی، شرکتی یا شخصی بودن در حقیقت حکم مغازه‌ای را دارد که خدمات و محصولاتتان در ویترین آن قرار می‌گیرد؛ حال برای اینکه این سایت در میان میلیون‌ها وبسایت رقیب دیده شود و مشتریان بالقوه به سمت آن بیایند، چیزی است که به سئوی سایت و هنر سئوکار مربوط می‌شود.

ما در ادیب گستر عصر نوین، به عنوان معتبرترین و با تجربه‌ترین شرکت خدمات سئو تیمی از بهترین کارشناسان سئو را گرد هم آورده‌ایم تا بهینه سازی سایت شما را به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند؛ چرا که به پشتوانه سئو یا بهینه سازی موتور جستجو شاهد افزایش بازدید و جذب مشتری از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو خواهید بود.

به طور کلی با استفاده از خدمات سئو سایت در ادیب از مزیای فوق‌العاده عالی زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • ارتقای رتبه در نتایج جستجوی گوگل
  • افزایش چند برابری ترافیک سایت
  • بهبود برندینگ
  • افزایش نرخ تبدیل
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های سایت

با وجود این مزایا به یقین می‌توان گفت که استفاده از خدمات سئو وب سایت تیم ما همچون نقشه‌ای عمل کرده و شما را در مسیر موفقیت دنیای آنلاین و پر‌رقابت امروز هدایت و راهنمایی می‌کند. با این تفاسیر اگر به دنبال رشد، رونق و سودآوری کسب و کار آنلاین خود هستید اکیداً توصیه می‌کنیم خدمات بهینه سازی وب سایت را جدی بگیرید.

کافی است در این مسیر به متخصصان سئو ما اعتماد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن وب سایت شما را به صدر نتایج جستجو برسانند. در یک کلام با سئو نه تنها دیده و شناخته می‌شوید بلکه بدون اما و اگر به موفقیت و سودآوری می‌رسید!

ارتقای رتبه در نتایج جستجوی گوگل

اولین مزیت سئو و اصلاً دلیل اینکه افراد برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سایت اقدام می‌کنند این است که وب سایت آن‌ها در رتبه‌های برتر نتایج جستجو قرار بگیرد و راحت‌تر توسط مخاطبان هدف دیده شود.

در واقع به پشتوانه سئو که توسط یک سئوکار قدرتمند انجام شده باشد، دسترسی شما به مشتریان هدف بیشتر خواهد شد چرا که در چنین شرایطی سئوکار روی کلمه‌های کلیدی مرتبط با کسب و کار شما تمرکز کرده و به این ترتیب کاربران علاقه‌مند به محصولات یا خدمات شما را به وبسایت‌تان جذب می‌کند. طبیعتاً این اقدام حرفه‌ای و اصولی به طور چشمگیری احتمال تبدیل کاربران هدف به مشتری را افزایش می‌دهد.

افزایش ترافیک ارگانیک سایت

مزیت دیگری که با استفاده از خدمات سئو سایت نصیبتان می‌شود افزایش ترافیک ارگانیک سایت و هدایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به سمت محصولات یا خدمات شما است. بدون شک از این مزیت می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین مزایای سئو یاد کرد که تنها یک تیم کاربلد یا سئوکار مجرب از پس دستیابی به آن بر خواهد آمد! برای اینکه بهتر و بیشتر متوجه اهمیت ترافیک ارگانیک شوید، سری به حرفه‌ای‌ترین کارشناسان سئوی مان زده‌ایم و از آن‌ها برایتان نقل قول می‌کنیم:

سئو و بهینه سازی سایت

 

"منظور از ترافیک ارگانیک، ترافیکی است که کاربران با استفاده از جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما به آن هدایت می‌شوند. شک نکنید که یک چنین ترافیکی بسیار ارزشمند‌تر و مهم‌تر از آن پایدار‌تر از ترافیکی است که از تبلیغات حاصل می‌شود؛ به این علت که کاربران و بازدید کنندگانی که از ترافیک ارگانیک به وبسایت شما راه پیدا کرده‌اند، انگیزه و تمایل بیشتری برای دنبال کردن اطلاعات یا محصولاتتان دارند."

ارتقای برندینگ

پس از اینکه فرآیند سئو و بهینه سازی سایت شما به پایان برسد با توجه به اینکه ما بهترین کارشناسان سئو را برای این کار تعیین کرده‌ایم، از مزیتی فوق‌العاده عالی برخوردار خواهید شد؛ آن هم چیزی نیست جز ارتقای برندینگ و اعتمادسازی! وقتی در رتبه‌های بالاتر نتایج جستجو حضور داشته باشید، برند شما بیشتر برای کاربران به نمایش در می‌آید و همین موضوع هم منجر به کسب اعتبار و شهرت بیشتر برایتان خواهد شد؛ البته که وقتی به عنوان یک کسب و کار معتبر شناخته شوید اعتماد کاربران به شما بیشتر و بیشتر می‌شود و همین موضوع به خودی خود کافی است که احتمال خرید مجدد و وفاداری مشتریان افزایش پیدا کند.

افزایش نرخ تبدیل

اجازه بدهید صراحتاً خدمتتان بگوییم که سئو می‌تواند کمک زیادی به افزایش نرخ تبدیل سایت شما کند و این نرخ را افزایش دهد. اگر آشنایی چندانی با نرخ تبدیل ندارید کمی راهنمایی‌تان می‌کنیم، منظور از نرخ تبدیل درصدی از کاربران است که بعد از ورود به سایت دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که شما می‌خواهید؛ این کار می‌تواند خرید محصول یا خدمات شما باشد یا حتی ثبت نام در خبرنامه و عضویت در وبسایت و غیره.

ناگفته نماند یک سئوکار حرفه ای در فرآیند بهینه سازی سایت راه‌های زیادی برای افزایش نرخ تبدیل دارد که یکی از آن‌ها بهینه سازی صفحات فرود (لندینگ پیج) و ایجاد تجربه کاربری (UX) روان و جذاب است؛ دقیقاً همان کاری که تیم سئوی ما در مجموعه ادیب به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد این‌گونه به راحتی کاربران و بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کنند که اقدامات دلخواه شما را انجام دهند. به دنبال آن هم نرخ تبدیل سایت به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و درصد چشمگیری از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل خواهند شد.

صرفه جویی در هزینه های سایت

مزیت دیگر سئو کردن سایت که همواره سئو کارهای مجرب و ماهر روی آن اتفاق نظر و تاکید داشته‌اند این است که سئو و بهینه سازی یک سایت کمک می‌کند تا در هزینه‌های تبلیغات صرفه‌جویی شود. توجه داشته باشید صرف نظر از نوع تبلیغی که انجام می‌دهید معمولاً لازم است پول زیادی را بپردازید و در عوض آن هم در کوتاه مدت ترافیک قابل توجهی به سایت شما جذب می‌شود؛ اما موضوعی که وجود دارد و یک ایراد بزرگ تلقی می‌شود این است که تبلیغات در عین هزینه‌های بالایی که دارند اصلاً بلند مدت و پایدار نیستند!

سئو و بهینه سازی سایت

در حالی که اگر از خدمات سئو استفاده کنید، با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر تمرکز سئوکار روی بهینه سازی قسمت‌های مختلف سایت به خصوص محتوا و تجربه کاربری قرار می‌گیرد؛ همین موضوع باعث می‌شود که ترافیک ارگانیک و پایدار بدست بیاورید آن هم بدون اینکه اصلاً نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات باشد!

مراحل بهینه سازی وب سایت

با توجه به اینکه سئو یا بهینه ‌سازی سایت برای موتور های جستجو با هدف ارتقای رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می‌شود، نیاز است که یک کارشناس سئو حرفه‌ای یا تیمی از متخصصان سئو اقداماتی را روی وب سایت مورد نظر انجام دهند تا برای موتور جستجو جذاب‌تر و قابل فهم‌تر شود و در آخر هم در رتبه‌های بالاتر نتایج جستجو به نمایش در بیاید. به همین دلیل هم ما در مجموعه ادیب با کمک بهترین سئو کاران ایران، خدمات بهینه سازی سایت را کاملاً اصولی و طبق 5 مرحله کلی زیر ارائه می‌کنیم:

  • تحقیق کلمه کلیدی (Keyword research)
  • بهینه سازی سئو فنی (technical SEO)
  • سئو داخلی و محتوا (On-page SEO)
  • لینک سازی خارجی (off-Page SEO)
  • آنالیز نتایج

در ادامه هر یک از این مراحل را به زبان ساده اما به طور کامل توضیح می‌دهیم تا به خوبی متوجه شوید که سئو به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین چگونه می‌تواند رونق و برکت کسب و کار شما را افزایش دهد و باعث شناخته شدن برندینگتان شود.

1. تحقیق کلمه کلیدی (Keyword research)

در فرایند سئو وب سایت، اولین و البته مهم‌ترین قدمی که بر می‌داریم، Keyword research یا تحقیق درباره کلمات کلیدی است. در این مرحله مجرب‌ترین و ماهرترین سئوکار ما دست بکار شده و کلمات و عباراتی را شناسایی می‌کند که کاربران وب برای جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما به سراغ آن‌ها می‌روند. ناگفته نماند در این مرحله از یک سری ابزارهای خاص استفاده می‌شود که از جمله آن می‌توان به Google Keyword Planner یا Ahrefs اشاره کرد.

2. سئو فنی سایت

از آنجایی که ما بهترین خدمات سئو سایت را ارائه می دهیم و معتبرترین شرکت سئو وردپرس هستیم، با توجه به اهمیت بهینه سازی فنی سایت این کار را با دقت و تمرکز بسیار بیشتری انجام می‌دهیم؛ یعنی انجام اقداماتی که باعث بهبود عملکرد و ساختار سایت می‌شوند. به طور کلی آنچه در سئو فنی وبسایت انجام می‌گیرد افزایش سرعت بارگذاری صفحات، ایجاد سایت مپ (نقشه سایت)، ریسپانسیو کردن وب سایت و غیره است. بخشی از مهمترین اقدامات سئوی تکنیکال شامل موارد زیر است:

  • ایجاد و بهینه سازی سایت مپ (Sitemap): نقشه سایت یا سایت مپ یک فایل XML است که شامل لیستی از تمام صفحات وب‌سایت شما است. با داشتن یک سایت مپ درست، خزنده‌ها می‌توانند به راحتی به هر صفحه از وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند؛ بنابراین، داشتن سایت مپ XML و اضافه کردن آن به گوگل سرچ کنسول، بهترین راه برای اطمینان از این است که تمام صفحات وب‌سایت شما توسط خزنده‌ها دسترسی‌پذیر هستند.
  • استفاده از اسکیماها (Schema): اسکیما در واقع یک نوع ساختار دهی برای محتوای سایت شماست که به ربات‌ها کمک می‌کند تا مفهوم و عناصر مختلف صفحه شما را بهتر درک کنند. به عنوان مثال، با اضافه کردن اسکیما برای یک مقاله، می‌توانید به ربات‌ها کمک کنید تا عنوان، تصویر، نویسنده و تاریخ انتشار را به درستی تشخیص دهند و این کار می‌تواند به بهبود رتبه وب‌سایت شما در موتورهای جستجویی کمک کند.
  • ساخت فایل روبات (robots.txt): برای اینکه ربات‌های گوگل بتوانند به صفحات شما دسترسی پیدا کنند، باید از فایل robots.txt استفاده کنید. این فایل به خزنده‌ها فرمان می‌دهد و صفحاتی که می‌توانند ببینند یا صفحاتی که نباید ببینند را برای آنها مشخص می کند.

به طور کلی سئو تکنیکال شامل تغییراتی در ساختار یا استراکچر وب‌سایت است که باعث بهبود رتبه‌بندی و دسترسی بهتر خزنده‌ها به صفحات شما می‌شود. برای بهبود استراکچر وب‌سایت خود، باید یک ساختار منظم و مرتب اعمال نمایید. برای مثال، باید به خوبی دسته‌بندی کرده و صفحات مشابه را در یک بخش قرار دهید.

 

3. تولید و سئو محتوا

سئو و بهینه سازی سایت

مرحله بعدی از پکیج سئو ما به بهینه سازی محتوای سایت اختصاص دارد یعنی بعد از شناسایی کلمات کلیدی، وارد عمل می‌شویم و محتوای وب سایت شما را با توجه به همین کلمات بهینه سازی و سئو می‌کنیم. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم کاری که در این مرحله از سئو وردپرس و هر سایت دیگری انجام می‌دهیم این است که از کلمات کلیدی در عنوان صفحات، محتوای هر صفحه، متا دیسکریپشن و تگ‌های عنوان استفاده می‌کنیم. علاوه بر این تیم تولید محتوای ما محتوای سایت شما را با‌کیفیت، جذاب و کاملاً مرتبط با نیاز کاربران تولید می‌کند.

4. لینک سازی خارجی

در خصوص اهمیت لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ جا دارد بگوییم که یکی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی در سئو به حساب می‌آید و البته که سئو کارهای ما همواره تاکید ویژه‌ای روی این مرحله از سئو وردپرس داشته و دارند؛ مخصوصاً که دریافت بک لینک‌های باکیفیت از سایت‌های معتبر کمک قابل توجهی به افزایش اعتبار و رتبه سایت ما در نتایج جستجو می‌کند. این جا است که ما با استفاده از روش‌های مختلف و تضمینی همچون رپورتاژ آگهی، انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی، تبادل لینک و غیره برای لینک سازی اصولی و مفید اقدام می‌کنیم.

5. آنالیز نتایج

آخرین مرحله از سئو به آنالیز و رصد نتایج بستگی دارد یعنی پس از انجام مراحل گفته شده حتماً باید کارشناس سئو عملکرد سایت در نتایج جستجو را مرتب و مداوم رصد و بررسی کند؛ توجه داشته باشید حتی اگر بهترین سئو توسط حرفه‌ای‌ترین سئوکار روی وب سایت شما انجام شود، مادامی که عملکرد سایتتان در نتایج جستجو و همچنین داده‌های حاصل از ابزارهای آنالیز سئو مورد بررسی قرار نگیرد، هیچ تضمینی برای بهبود رتبه وبسایت و تثبیت آن وجود نخواهد داشت! به همین دلیل ما در ادیب پس از بهینه سازی سایت لحظه‌ای آن را به حال خود رها نکرده و مدام آنالیز و رصد می‌کنیم تا نقاط قوت و ضعف هر وبسایت را شناسایی کرده و استراتژی سئوی آن را نیز بهینه کنیم.

3 نکته مهم درباره سئو سایت 

اکنون که به خوبی با اهمیت سئو آشنا شدید و همچنین از روند کاری‌مان در مجموعه ادیب به عنوان معتبرترین شرکت خدمات سئو در ایران برایتان گفتیم، خوب است 3 نکته مهم درباره سئو سایت را نیز بدانید که شامل موارد زیر است:

  • سئو وبسایت فرایندی پیوسته و بلند مدت است و اصلاً نمی‌توان انتظار داشت که فوراً و یک شبه به نتیجه برسد و حتی پس از رتبه گرفتن تا همیشه در همان جایگاه بالا باقی بماند؛
  • بهینه سازی و سئو کردن یک سایت به دانش، تخصص کافی و تجربه نیاز دارد؛ بنابراین حتی اگر دوره‌های آموزش سئو را هم گذرانده باشید باز هم یک متخصص سئو به حساب نمی‌آیید؛ به خصوص که بهینه سازی یک سایت کاری بسیار مهم است و حتماً باید به یک سئوکار حرفه‌ای سپرده شود؛
  • الگوریتم‌های موتورهای جستجو به ویژه گوگل مدام در حال تغییر و تحول هستند در نتیجه یک وبسایت بهینه شده همواره به استراتژی سئو به‌روز نیاز دارد؛ البته که چنین کاری تنها از عهده یک شرکت خدمات سئو متخصص و کاربلد بر می‌آید؛

با این تفاسیر اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از سئو و بهینه سازی سایت خود بگیرید در انتخاب شرکت سئو نهایت دقت را به خرج دهید؛ البته که پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با مشاوران ما در مجموعه ادیب تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی درباره سئو سایت را در اختیارتان قرار دهند.

 

مقالات مرتبط

CRM برای شرکت های دانش بنیان CRM برای شرکت های دانش بنیان

CRM برای شرکت های دانش بنیان

استفاده از نرم‌افزار CRM برای شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند به افزایش فروش و سوددهی کمک کند. این نرم‌افزار با مدیریت بهتر اطلاعات مشتریان، بهبود روند ارتباط با آن‌ها و تحلیل دقیق‌تر داده‌ها، باعث بهبود استراتژی‌های بازاریابی و فروش شده و در نتیجه افزایش فروش و سوددهی می‌شود.

مشاوره گوگل ادوردز مشاوره گوگل ادوردز

مشاوره گوگل ادوردز

دریافت مشاوره گوگل ادوردز از شرکت ادیب گستر به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تخصص و تجربه‌ی متخصصان این شرکت، کمپین‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشیده و عملکرد آن‌ها را به حداکثر برسانید.

نحوه استفاده از گوگل ادوردز در ایران نحوه استفاده از گوگل ادوردز در ایران

نحوه استفاده از گوگل ادوردز در ایران

برای ساخت حساب کاربری در گوگل ادوردز، ابتدا باید به آدرس https://ads.google.com بروید و با حساب جیمیل خود وارد شوید. اما باید توجه داشته باشید که استفاده مستقیم از گوگل ادوردز برای کاربران ایرانی ممکن نیست به دلیل تحریم‌های ایالات متحده. بنابراین، برای دسترسی به این سرویس، شما نیاز به یک آی پی خارجی دارید

اهمیت بودن در صفحه اول گوگل برای کسب و کارها اهمیت بودن در صفحه اول گوگل برای کسب و کارها

اهمیت بودن در صفحه اول گوگل برای کسب و کارها

حضور در صفحه اول گوگل به عنوان یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار در فضای آنلاین مطرح می‌شود. چرا که صفحه اول گوگل معادل خیابان اصلی در جهان دیجیتال است که به آنجا رسیدن به‌مانند ورود به بازار اصلی و محلی مهم برای نمایش محصولات و خدمات شرکت‌ها محسوب می‌شود.

مدت زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل مدت زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

مدت زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

مدت زمان برای رسیدن یک سایت به صفحه اول گوگل متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل این شامل کیفیت محتوا، سطح رقابت در صنعت، میزان بک لینک‌ها، سرعت سایت، و تاریخچه سایت می‌شوند. معمولاً این فرآیند ممکن است چند ماه تا چند سال به طول بیافتد.

هزینه پشتیبانی سایت در سال ۱۴۰3 هزینه پشتیبانی سایت در سال ۱۴۰3

هزینه پشتیبانی سایت در سال ۱۴۰3

هرچه سایت بیشتر نیاز به تنظیمات ویژه و طراحی شخصی داشته باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد. همچنین، امکانات اضافی مانند سیستم مدیریت محتوا، فروشگاه آنلاین، وبلاگ و... نقش مهمی در تعیین هزینه دارند.

چگونه در سرچ گوگل باشیم؟ چگونه در سرچ گوگل باشیم؟

چگونه در سرچ گوگل باشیم؟

حضور آنلاین یکی از اجزای حیاتی کسب و کارهای امروزی است. با توجه به افزایش استفاده از اینترنت، حضور موثر در موتورهای جستجو نظیر گوگل، بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.در این مقاله به شما اموزش میدهیم که چگونه در سرچ گوگل باشید ....